Gästbloggning på allra högsta grad!

Omg! Detta är Ida Lång som talar! Vi är nu på skavsta flygplats, jag befinner mig mer definierat på toaletten faktiskt. Planet lyfter klockan fyra och vi sitter nu och väntar. Bananer är gula och min blogg heter www.langida.blogg.se :d Malin äter en macka. Och hon blev stoppad när man skulle ta igenom väskan. Förvånade? ;) Hahaha, hon hade glömt ta ur sin kylklamp. :) Aja, vet inte vad jag mer kan skriva. Pontus kallar mig mobilnörd, förstår inte vad han talar om. Nu skall jag avsluta detta historiska blogginlägg som jag vet ni alla älskar. Tack för mig, puss mina hjärtan. Och kram till mina stjärnor. My name is IDA LÅNG.

Kommentarer

Det är här du skriver!:

Namn:
Bocka i & kommentera mera!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0