^^,

Man lära sig något nytt varje dag. Vissa dagar är det viktigare grejer än andra. När man inser vem man är. Att man lär sig vara stolt över sig själv. Lär sig stå för den man är och inte ta åt sig av vad andra säger. Det lärde jag mig idag. Jag bor här, mitt ute i ingenstans. Men det är faktiskt en del av mej. Skogen är en del av mej och för att lära känna mej måste man börja med att acceptera den jag faktiskt är. Jag är så mycket starkare än många av er andra. En stor del är att jag fått bo såhär. Att lära sig vilka som är en vänner är ganska bra faktiskt. Veta vilka som ställer upp och är på ens sida hela tiden. Som inte följer grupptrycket och ska vara med de såkallade "coola". De coola är inte alltid så coola. Att vara tuff och känslokall bara för att visa sig cool, att inte vara den man egentligen är tyder endast på att man är osäker i sig själv.

Så jag är faktiskt coolare än er. Jag har min identitet och vet vad jag vill med mitt liv. Skrattar bäst som skrattar sist!


Kommentarer

Det är här du skriver!:

Namn:
Bocka i & kommentera mera!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0