fattigare..

Fick slutade tidigare idag än vad vi egentligen skulle. Så blev att åka in till Vimmerby tidigare än planerat. Satt med söta Meva i bussen dit! Så blev en sväng på stan. Cubus. Som jag egentligen inte alls tycker om. Men vimmerby är inte så stort om man säger så. Mina små kusiner blev iaf glada när dem fick se mig. Hihi. Så mamma kom och hämtade mig runt åtta och nu ska jag precis stänga på en film. Dörren nere är låst såklart, så lite lugn kam jag va.

Dagen förgylldes av att jag fick MVG på ett arbete inom samhällen och får MVG i slutbetyg om jag fortsätter såhär. Då blev jag stolt!


Cubus - 49 kr.

Cubus - 99 kr.

Cubus - 149 kr.
Ursäkta kvalitén.

Kommentarer

Det är här du skriver!:

Namn:
Bocka i & kommentera mera!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0