klag,klag,klag.

Ska gå och sova. Har ingen hungerkänsla ju. Så ni vet när ni varit hungriga så länge att ni har ont i magen? Det är då först jag märker att jag är hungrig eftersom det hinner gå så långt när jag inte känner hungerkänslan. Det är jobbigt och hade så sjukt ont nyss. Har även ont i knät som strular ibland. Just nu gör det ont bara jag reser mig och går, eller t.o.m. om jag sitter stilla.

Okej, det räcker med klagande nu. Så godnatt, så ses vi nog imorn.

Tack till min fina vän som alltid ställer upp! <3


Kommentarer
Postat av: carina eklund

Nu har läst och det är såååå kul att följa

2011-02-09 @ 01:07:20
Postat av: carina eklund

Ja det finns ju bara en av dig så det är klart att det måste vara världens bästa Malin.

2011-02-09 @ 01:20:39

Det är här du skriver!:

Namn:
Bocka i & kommentera mera!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0