Maybe I wasn't strong enough?

Kom nyss hem från Hultsfred Var på Stilla, ro och nära. Det var hur mysigt som helst! Dock var jag den enda under 40 år? ;s ihih. menmen. Jag och Elin gick till metro idag. Långt om något. Stannade sedan och tog en pizza på vägen tillbaka. Imorn blir det att simma med Alicia & sedan åker vi hem till mej. Mysigt!



Har haft så sjukt ont i mitt knä idag och går och haltar hela tiden. Kul, väldigt kul.. Tänkte sätta mig vid roddmaskinen nu ett tag och träna. Men, ne, mitt knä godkänner inte det.

Men, en toppenhelg nu igen?
KLART! :)

Ska städa av mitt rum lite fort nu och sedan lägga mej ner med vetekudden och bara ligga och läsa. Har läst ut Pojken som kallades Det nu. Så nu blir det Pojken som inte fanns. Fortsättningen då förstås.

Vad roligt det är att skriva mycket. Ihihi. Väntar på att mor skall komma hem.


Stanna ett tag, så jag får ta ett kort.
Lyckliga dagar rusar iväg så fort.
Stanna ett tag, kom till mitt kärleksland.
Lyckliga dagar går vi där hand i hand.


Kommentarer

Det är här du skriver!:

Namn:
Bocka i & kommentera mera!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0