Mission Completed.

Nu har jag en vinnare här! :)
Eller två faktiskt. En tjej och en kille.
Bekka vann utav tjejerna. Hon hade hela 7 rätt! :)
Tim vann bland killarna. Han hade full pott?!

Så grattis till er, och till er andra med! :)
Tröstpris blir en kram av mej nästa gång vi ses! :) ihih.

De rätta svaren:
1. Mitt favvoresa gick till Thailand!
2. Ted Gärdestad är den bästa artisten någonsin!
3. Ridning har jag sysslat med länge. Även simning och orientering.
4. Mina katter heter Matvrak, Trubbnos & Missilian! (:
5. Ett passande ord. Ja, alla som inte är dåliga ord! :)
6. Ted Gärdestad - Eiffeltornet
7. Fiol & piano! :) Jag tyckte iaf att jag var duktig..
8. Jag föddes 21.44.
9. Svart hårfärg, ofc!
10. Ni hade alla rätt här. Fotografera, va med mina nära, resa, jaa, en hel del! :)
Just det, att krama Mattias tycker jag ju också om! :)



min älskade malin.
hih. jag själv :)

Kommentarer

Det är här du skriver!:

Namn:
Bocka i & kommentera mera!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0