Sommartider, hejhej!

Jag har inte haft så mycket att skriva om, och jag har verkligen inte haft tiden. Men nu har jag tid igen. Några minuter iaf. Hihi. Ska alldeles snart sätta mig på roddmaskinen och träna. Gött! Det går bra att träna där med mitt knä, nu när jag har problem att gå. Men, mitt kära knäskydd hjälper mej en hel del.
Ska uppdatera mera sedan. Även lägga upp bilder på vad jag och Jennifer köpte.
Sedan eftersom typ alla lägger upp olika listor, tänkte jag göra en egen lista! Med mycket bilder! :) Så nu smäller det!

Ska till Stockholm på lördag!!! Det ska blii så kul! Så, får ställa in så att bloggen uppdaterar sig själv. Men har nog även internet där också.



Meddi, du är en fin vän!

Kommentarer

Det är här du skriver!:

Namn:
Bocka i & kommentera mera!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0