Tävling!

Här nedan följer tio frågor om mig.
Tills på måndag kan ni gissa på svaren.
Skriv svaren i en kommentar :)
Jag kommer dock inte att visa någon kommentar eftersom då hjälper det kanske någon! (:
Så på måndag klockan 23.59 stänger tävlingen.
Så. Lycka till! :)
Såklart kommer det att bli fina priser. Lägger ut några olika alternativ här imorn!
Därbland smycken! (:

1. Vilken är min favvoresa? :)
2. En artist som alltid varit och alltid kommer vara den bästa, enligt mig!
3. Nämn någon sport jag sysslat med en lång tid.
4. Vad heter mina katter?
5. Beskriv mig med ett passande ord.
6. Min absoluta favoritlåt?
7. Vilket instrument spelade jag och var duktig på?
8. Tid på dygnet jag föddes? Haha..
9. Vad föddes jag med för hårfärg?
10. Något jag tycker om att göra?




Tiden börjar nu! :)


Kommentarer
Postat av: Sandelius

1. Vilken är min favvoresa? Den till min dörr.

2. En artist som alltid varit och alltid kommer vara den bästa, enligt mig! LW hoppas jag, annar blir jag besviken.

3. Nämn någon sport jag sysslat med en lång tid. Följer ju IFK, så fotboll ;)

4. Vad heter mina katter? Sverker och Olof

5. Beskriv mig med ett passande ord. Snällspralligsötbästsyndattduhejarpåifkgöteborgbara. Ett ord va?

6. Min absoluta favoritlåt? Någon LW

7. Vilket instrument spelade jag och var duktig på? Du är väl bäst på allt.

8. Tid på dygnet jag föddes? Kl. 03.24

9. Vad föddes jag med för hårfärg? Vitt/Ljust

10. Något jag tycker om att göra? Krama mig

2011-02-06 @ 09:33:21
Postat av: Mikko

jag kan nästan inget men gissar på detta i alla fall:)

1. italien

2. eminem

3. ridning

4. hur fan ska man vetta denna?

5. glädje

6. the climb

7. kanske gitarr

8. tror ca halv två på natten

9. blond

10. fotografera

2011-02-06 @ 17:35:22
URL: http://mikkothelonely.blogg.se/
Postat av: Jennifer

1. Thailand.

2. Ted Gärdestad.

3. Ridning.

4. -

5. Obeskrivlig.

6. Ted Gärdestad - För kärlekens skull.

7. Piano.

8. Tidigt..

9. Mörkblond.

10. Umgås med mig, helt klart?

2011-02-06 @ 20:27:33
Postat av: A

1,Thailand

2,Ted Gärdestad

3,Ridning

4,snövitt,toker

5,Uppriktig

6,Himlen Är Oskyldigt Blå

7,Gitarr

8,Morgonen typ 8,23 lr ngt.

9,Svart

10,Vara med dem du tycker mest om.

2011-02-06 @ 20:49:38
Postat av: S.a.m.

1. Bakåt i tiden.

2. Lady Gaga.

3. Armbrytning.

4. Morris, Captain Crunch & Gislaved.

5. Glad.

6. A Little Respect med Erasure.

7. Dragspel.

8. 04:55.

9. Kastanj.

10. Fotografera.

2011-02-06 @ 23:21:34
Postat av: Tim :D

1. Den till Thailand.

2. Ted Gärdestad

3. Ridning

4. Matvrak, Missilian, Trubbnos

5. Bästavänochheltblondin. (Kärleksfull)

6. Eiffeltornet

7. Fiol

8. Typ, kvällen. Runt 22.00

9. Mörk/svart

10. Umgås med vänner.

2011-02-06 @ 23:39:36
Postat av: Jenny

1. Thailand

2. Ted Gärdestad

3. Promenader

4. Missan, Pluto och Bamse

5. Mysig

6. "Du är helig du är hel" :)

7. Blockflöjt

8. 22.00

9. Blond

10. Umgås med dina kära ungdomsledarkollegor :)

2011-02-07 @ 16:08:32
URL: http://jennyandersson93.blogspot.com
Postat av: Bekka

Nu jäääklar ger jag mig på de här frågorna också! :D

1. Thailand

2. Ted Gärdestad

3. Fotboll!

4. Dina katter asså... jag fick kämpa för att komma på deras namn! ;) Stavning = osäker. Men de heter iaf Trubbnos, Matvrak och Missilian! :) Diggar sistnämnda namnet! :D

5. ETT passande ord, seriöst.. Måste säga underbar! :)

6. Jag lyssnade igenom ALLA Ted Gärdestadslåtar :O Och jag gillar Himlen är oskyldigt blå bäst så hoppas vi har samma smak! ;)

7. Fiol ;) Men du har även spelat gitarr :)

8. TIDIGT, som jag!!! :D 07:23? ;) hahaha.

9. Mööörkt, svart i princip! ;)

10. Du gillar att umgås med dina nära och kära, diskutera och prata om sådant du tycker är viktigt, killar är ett bra ämne! :) iaf i våran värld! :) Eh, och du gillar att ta sköna avslappnande bad! :D



Går in för att vinna nu ju!! :D

2011-02-07 @ 18:56:23
URL: http://beckalennartsson.blogg.se/

Det är här du skriver!:

Namn:
Bocka i & kommentera mera!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0