Jag vill ha en egen måne som jag kan åka till.

Igår sådde jag min lilla kärna. Hoppas den växer upp och blir ett stort träd! Hihi, det vore coolt. Men, vi får se om den börjar växa. Lovar att uppdatera här. Fick höra att min frisyr idag var sjukt snygg. Tack ni! Det värme mej! Sitter just nu och drygar framför tv:n. Rätt segt, ska sätta mig på roddmaskinen snart och träna lite.
2011 ser ut att bli ett toppenår. Fyllt av spännande äventyr!
Så ska kolla en film med min kära mor nu.




När jag hör vad dem säger.
Att jag som är världens härligaste och gladast tjej.
Att du var den största tönt man nånsin skådat.
Det stärker mig och jag är glad över det som blev.


Jag är tillräckligt mogen för att veta att du är alldeles för omogen för mig.


Kommentarer
Postat av: Bekka

Haha, vi ska lätt göra ett sjukt spännande äventyr år 2011 som vi aldrig glömmer!!!

2011-02-01 @ 22:10:50
URL: http://beckalennartsson.blogg.se/
Postat av: Tim

Håller med Bekka, tsm är vi oslgabara! :D

2011-02-03 @ 20:28:42

Det är här du skriver!:

Namn:
Bocka i & kommentera mera!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0