Knäckt av en treåring..

Sitter just nu framför tv:n och tittar på Spy Kids 2: De förlorade drömmarnas ö. En bra film faktiskt. Äter frukost nu efteren galen kväll igår. Musiken kunde varit mycket bättre! Menmen, tack Elin Glimståhl för kvällen! <3 Senare idag ska jag åka in till Vimmerby igen. Ska till farmor och stannar där tills på torsdag. Blir en toppenvecka tippar jag på! :)


Detta var en dinosaurie på naturhistoriska museét.
Jag står, kollar i i linsen på kameran och ska ta kort. Just då ser jag att den rör på sig. Jag hoppar en meter bakåt, skriker och får panik. Det står en massa folk runt omkring, blandannat en barnfamilj.
   -   Vad skriker du för? sa pappan till barnen.
   -   Den rör sig ju. sa jag och börja få mer panik. Pappan bara skrattade åt mej. 
Dottern som var runt 3 år säger:
   -   Den har ju batterier i sig, fattar du väl?!

Kommentarer
Postat av: Bekka

Hihi aw, skön unge! :)

2011-02-27 @ 17:27:01
URL: http://beckalennartsson.blogg.se/

Det är här du skriver!:

Namn:
Bocka i & kommentera mera!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0