bubbelbadkar! (y)

Hade en riktigt mysig stund hos Ella. Det behövs verkligen att prata ut lite. Har suttit och spelat tv-spel ett tag nu. Super Mario! :) Det är rätta grejer det! Ska alldeles snart lägga mig i badet, ska bli otroligt skönt. Mitt rum behöver en rejäl städning, men vad har lust med det liksom?! Det kan vara till imorn. Nä juste, jag ska ju iväg och jobba imorn.. Så då får det vara lite längre då va! Hursomhelst, så har jag nog världens bästa jobb! Jag bara älskar det!! Menmen, jag är duktig som skriver ofta, så nu ska jag ta en paus från datan. Oj, datorn menade jag, hihi (a) Ha de!



Min Gud, jag ber dig. Fixa det som blev fel.
Förlåt det vi gjorde fel.
Låt oss förlåta varandra
så att vi sen kan leva i lycklighet.
Hela oss med din kraft
och visa att vi kan.
Att vi kan leva tillsammans.
Trots vore fel och misstankar.
Det är mänskligt att fela.
Och vi är båda människor.
Så hjälp oss, fixa det som blev fel.
Amen.


Kommentarer

Det är här du skriver!:

Namn:
Bocka i & kommentera mera!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0