Du finns inom oss, föralltid.

Hejsan hoppsan Lillebror!
Hejsan hoppsan Karlsson!

Var på begravning idag. Det känns så hemskt att ta farväl av någon för sista gången. Veta att man aldrig får träffa personen igen. Men som jag är, väldigt troende så tror jag att vi träffas igen. Och jag hoppas verkligen det. Så, vi hoppas alla att du får det bra där uppe! <3

Med tanke på dagen, så blir kvällen lugn. Äta något gott med min familj. Bli smsbombad utav Bekka.. Hihi. Fortsätta skriva på min bok. Det är sjukt kul att skriva liksom. Så skönt att skriva av sig. Ne, ska även fixa lite på designen så det blir fint för er!

Så ha en bra kväll hörni. Och festa lugnt! ;)



P.S. Vill ni ha en liiiten förhandstitt på min bok här i bloggen kanske? (a) D.S.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Mycket fin bild! ;) Jag vill ha ett försmak på boken ja!

2011-01-21 @ 17:20:51
Postat av: Sara

Vem var det begravning på? :(

2011-01-21 @ 17:46:11
URL: http://donotlietomeanymore.blogg.se/

Det är här du skriver!:

Namn:
Bocka i & kommentera mera!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0