Författare nästa?

Sitter just nu framför tv:n. Disney Channel är ju självklart kanalen liksom. Blev en kort men lugn dag i skolan. Fick redovisa själv, det gick bra faktiskt. Så jag är stolt över mig själv. Haft en riktigt sur dag. Tänk er själva, hultsfreds kommun tänker bara själva hultsfred. Inte på Vena, Virserum, Målilla osv. Fyfan! Så vi har varit sura idag! Men Bekka har gjort min dag mycket bättre. Slapp även en annan läxa tills imorn. Har lite mer plugg tills imorn men eftersom jag är ledig imorn så låter vi det vara över helgen. hihi. Hursomhelst, jag ska nu skriva på min bok så att den blir klar någon gång. Det vore kul! Så ska skriva nu, vi hööörs! :)



Tack till min underbara faster som alltid ställer upp!


Kommentarer

Det är här du skriver!:

Namn:
Bocka i & kommentera mera!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0