Läskigt värre..

Shit.. Jag sitter i köket. Med datorn framför mig och hör helt plötsligt att någon går några steg på altanen och sedan stänger/öppnar altandörren. Men inget mer ljud. Mina hundar börjar skälla såklart. Jag skyndar mig för att titta ut genom dörren men ser inget där. Inte heller någon som går bort. Och det borde jag sett. Så aa. Om inte någon gömde sig.. Drygt 5 minuter senare hör jag hur telefonen ringer. Hoppas då på att det är mormor. Svarar i telefonen och då lägger personen på. Såg efteråt att numret var skyddat. OMG! Så jag typ skynder mig att låsa dörren och sätter mig vid datorn igen. Försöker tänka att jag bara inbillat mig. Men hörde då en knackning på dörren. Hundarna börjar skälla och jag flyger ner på golvet där jag sedan ligger i 5 minuter. Vågade inte resa mig. Shit.. Jag skakar hela jag, så rädd är jag. Mamma, kom hem!!


Kommentarer
Postat av: Linda H

Det var någon som ringde hem till oss idag också som bara la på när jag svarade, och det var med skyddat nummer! :( Tycker inte om sånt...

2011-01-31 @ 20:32:09
Postat av: Carina E

Det är bäst att mamma håller sig hemmma eller?

2011-01-31 @ 22:35:13
Postat av: Emil

Det är väl bara fråga om han/hon/den/det/dom vill ha lite saft och bulle? :D

2011-02-01 @ 18:33:33

Det är här du skriver!:

Namn:
Bocka i & kommentera mera!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0