Lördag.

Sitter nu och väntar på att mina scones ska bli klara. Det är en bra och mycket god start på dagen faktiskt! På tv:n går Grease 2. En grymt härlig film faktiskt! Även att den är gammal. Idag blir det att städa mitt rum, det behövs. Fast prio ett är lite träning, bada och läsa. Just nu läser jag Pojken som kallades det av Dave Pelzer. Har precis börjat men det är en sann berättelse om hur ett barn som misshandlas av sin psykiskt sjuka mor överlever. Skriver om den när jag sedan läst ut den! :) men så länge, ha det gött! :)

Fick ett tips på en film, Lyckan, kärleken och meningen med livet. Så ska se den ikväll! Får rekommendera den sen, om den var bra! Bekka tipsade mig då! :)



Poppis på fb eller vad? :$

Kommentarer
Postat av: Bekka

Filmen är dryg men den är lärorik och intressant! :) Och en aah, perfekt film för dig!

2011-01-22 @ 13:28:40
URL: http://beckalennartsson.blogg.se/

Det är här du skriver!:

Namn:
Bocka i & kommentera mera!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0