Malin Söderholm

Nu ville jag bara berätta att jag faktiskt hittat mig själv. Vet ni hur skönt det är? Jag insåg idag att jag inte vill vara avis på alla andra, för dem som beter sig dumt är osäkra på sig själv och sådan vill ju inte jag vara. Så jag är nöjd över den jag är. Jag står för det jag tycker och backar inte undan när det gäller saker. T.ex. mobbning, det värsta jag vet och jag skulle aldrig stå bakom några som mobbar. Jag är stark i mig själv helt enkelt. Det har jag nog alltid varit, men det är mycket tack vara mina vänner. <3
Nu har jag tränat, mitt egna träningspass faktiskt! Så ska lägga mig i badet och njuta av dagens glada nyheter!


Vill tacka min finaste vän Linda Heimonen! Som har funnits där i flera år nu och jag älskar henne sjukt mycket. Hon har hjälpt mig att vara mig själv och jag är henne sjukt tacksam för det. Av hela min själ.

Fick bli en egen bild på dig, för du betyder så mycket!
[har även bara muppbilder på dig, så snodde från fb]

Kommentarer
Postat av: Linda H

Ååh Malin du är så underbar! Tack tack tack för de snälla orden! Du betyder massor för mig med! Utan dig skulle jag inte vara den jag är idag heller... Finaste finaste bästa Malin. Älskar dig! Och jag vill ses... :(



Tänk om vi aldrig träffats... Världen vore inte lika ljus för mig då.

2011-01-26 @ 19:56:32

Det är här du skriver!:

Namn:
Bocka i & kommentera mera!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0