This could be the first day of my life.

Helgen har bestått av morgonpromenader så även idag blev det en promenad. Känner mig nyttig faktiskt. Så ska träna när jag kommer hem. Sedan blir det kanske en promenad ikväll med. Vem vet? :)
Nu sitter jag och kollar på filmen Upp. Väntar endast på slutet, för att avgöra om den är bra eller inte. Snart kommer Bekka till skolan. Som jag har längtat! Måste ju prata av mig med någon. Hihi.

Måste tillägga att Gransnäs är ett underbart ställe. Det är en sådan feeling där. Helt otroligt! Så åk dit vettja! :)


Ser ni det gula på tanden?

Jag har ett kors på min tand. Det är alltså ingen gul tand som det ser ut på många kort. :)


Tolv veckor kvar!

Kommentarer

Det är här du skriver!:

Namn:
Bocka i & kommentera mera!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0