Här kommer alla känslorna på en och samma gång.

Hemma igen då nu va! :) Har precis ätit mat! Mums. Ska ta och städa mitt rum för Jennifer kommer ju imorn och då måste ju mitt rum se fint ut. Undrar om min Zumba har kommit hem? hmm. Ska träna isf. Har en väldig huvudvärk men hoppas den går över snart. Inom kort så kommer det upp videos här, små miniserier som handlar om en stad med invånare. Har ni önskemål på något ni vill ha med i någon serie, så är det ju bara att skriva!

Det är sjukt kul att se att det fortfarande är många besökare här. Det glädjer mig så himla mycket! Tack allihopa! :)


Inte sett bilden innan. Men tycker den var riktigt söt, med tanke på att jag brukar ha den blicken mot flickan! :))

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha. Har alltid undrat vad den blicken betyder..

2011-03-11 @ 10:40:34
URL: http://dontstopbelievin.webblogg.se/

Det är här du skriver!:

Namn:
Bocka i & kommentera mera!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0