Hemma en stund.

Kom precis hem från bion i Hultsfred. Helt okej film! Ska ta lite fruktsallad nu och sedan lägga mig framför en film och sova tidigt. Jo, det är skönt. APU:n går riktigt fort och nu är det bara en och en halv vecka kvar. Blir även skönt att komma tillbaka till skolan, och duktig som jag är har jag redan skrivit en hel del på vår uppgift! I helgen kommer Jennifer hit! Välbehövligt och efterlängtat! Blir en fest för Jenny som fyllt 18 år! Och melodifestivalen, vare sig Jennifer vill komma på det eller inte ;) ihih..


bara älskar bilden!




Du spelar ett spel där jag redan är flera steg före dig. Du vet inte om det ännu men jag vet redan spelets alla regler.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha ja vi kan ju komma på melodifestivalen om du vill det men jag föredrar att kolla! ;) Hihi.

2011-03-10 @ 17:27:03
URL: http://dontstopbelievin.webblogg.se/

Det är här du skriver!:

Namn:
Bocka i & kommentera mera!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0