I'm no ordinary girl..

Visst är det verkligen hemskt när någonting tar slut? När man vet att det aldrig händer igen. Det kommer aldrig att bli likadant. Det känns som om en del av en stannar kvar, på det ställen man just lämnat. Men det är ju så. Där man varit under en tid så finns ju en del av sig själv alltid kvar där. Åtminstone ett tag. Men varje slut öppnar alltid en ny början. Säg att du stänger dörren, men då öppnas fönstret automatiskt. Man har alltid någonting att se fram emot och att leva för. Men se upp för att längta för mycket, då glömmer man lätt att leva i nuet.
Detta är jag ganska bra på. Jag längtar för mycket, och glömmer bort att uppskatta just det jag har omkring mej.


Just nu har jag tränat och det var riktigt skönt! I veckan som kommer ska även jag och Alicia gå och simma igen! Välbehövligt. hö-hö.. De små barnen har smittat mig och jag är påväg att bli förkyld.. inte okej :( har sjukt ont i halsen och en jobbig hosta..

Nu ska jag plugga klart. Och sedan kolla på Fem myror är fler än fyra elefanter!



BEKKKKKAA!! Du är sööt :)

Kommentarer
Postat av: Bekka

Mihi, du är sööt :)

2011-03-17 @ 21:22:20
URL: http://beckalennartsson.blogg.se/
Postat av: Tim

Älskar dig Malin :) <3

2011-03-18 @ 14:55:41

Det är här du skriver!:

Namn:
Bocka i & kommentera mera!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0