Många bollar i luften.

Hållt på med mitt rum hela dagen idag med. Och ännu är det ej färdigt. Men inte så mycket kvar nu. Hihii. Det kommer att bli toppenfint! :) Har lite plugg att göra med, får se om vi orkar det ikväll. Ska zumba såklart, och koppla in min tv. Städa lite mer kanske? Det är roligare än att plugga, men dock behövs ju pluggningen.. Så aa. Just det, min filmserie med små avsnitt är på gång! Första avsnitten kommer kanske upp imorgon? Vem vet?! Just det, jag ska sy en egen klänning, eller tunika, eller linne, eller något sådant! (: Så, om det blir bra förstås, så ska jag visa det här :) Det märks ju!
Min morgondag kommer att bestå av:
  -  sy
  -  filma
  -  städa
  -  promenad
  -  zumba

Så ingen dator inte :) eller kanske lite.. :) hihi. nu ska jag ta och träna, så kan jag ta det lugnt resten av kvällen!




Tips: Med tights som det är hål i, ha ett par färgglada under så blir det genast mycket piffigare utan att färgen under sticker ut för mycket! :)

Kommentarer

Det är här du skriver!:

Namn:
Bocka i & kommentera mera!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0