Men det blir bättre, om vi är tillsammans.

Min mamma och jag har köpt en Zumbaskiva! Wiho!! :D så ska börja träna med den nu istället, dock så finns mina kära roddmaskin ändå kvar. Ikväll blire kalas. Länge sedan man träffade hela släkten och mina söta små kusiner. Ska ta med min kamera så kommer bilder senare ikväll! :))

Ska bara tillägga att jag inte tränar för att bli smal, som vår tids ideal säger. Det bör ingen göra. Det kvittar helt enkelt hur man ser ut, bara man själv mår bra! Man ska vara nöjd med sig själv & nöjd med den man är. För Gud har skapat oss alla, och vi är helt unika. Så varför försöka bli någon annan? Du är helt underbar!! Du är perfekt, precis som du är! :) För några extra kilon, bara mer att älska.

Jag kom på just nu att jag har glömt att berätta tror jag, men om 7 veckor så sticker i till ROM!!! :D


min fina.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fin bild på er flickor!

2011-03-04 @ 15:32:03
URL: http://dontstopbelievin.webblogg.se/

Det är här du skriver!:

Namn:
Bocka i & kommentera mera!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0