Rådgivning

Jag är ganska bra på att ge råd till olika folk med olika problem. Det beror på att jag är tvilling och kan sätta in mig i olika personers roller. Jag är (precis som tvilling beskriver) duktig på att kommunicera med precis alla, vilket är min bästa egenskap. Det är ofta folk som redan ber mig om råd i olika situationer, och jag tänkte att jag för in det här på bloggen. Kommentera gärna om det är något du undrar över eller vill ha svar på. Självklart visar jag inga kommentarer utan låter dem vara opublicerade och ni får själva välja vart ni vill ha svaret, öppet i bloggen där du skrivs som anonym eller via mail, msn eller irl. Eftersom det redan är några som frågat i kommentarer på tänkte jag fortsätte på det. Så fråga på, det är helt anonymt! :)



Kommentarer
Postat av: annonym

Hej Malin!

Ja har en välldigt nära kompis. Men hon är välldigt nära vän med en annan också. lixom bästisar.

Men det är vi oxå typ.

Men hennes andra bästis tyker inte om mig alls!

Vad ska ja göra?

Ja vill inte koma emellan dom för ja vill bara vara vän med båda egäntligen.

tack så mycke om du svarar.

du kan svara som ett inlägg för ja vill vara annonym.

2011-03-30 @ 20:17:02
Postat av: Jag, vem annars? ;)

Jag behöver hjälp elr råd!

Hur många ggr kan man använda en kondom och hur länge ska man ha den på foten? :O börjar göra ont nu...

Älskar dig Malin! // Jag :)

2011-03-30 @ 20:25:52
Postat av: hihi

jag tittar mycket på mina bästa tjejkompis ex. de var tillsammans för flera år sedan men jag vågar inte börja skriva med honom för de är kompisar, hon kanske blir sur. jag har pratat med henne och hon är medveten om att jag tittar på han och är lite förtjust och har tagit det okej som det verkat. kan jag skriva till honom i alla fall?

2011-04-05 @ 00:24:05

Det är här du skriver!:

Namn:
Bocka i & kommentera mera!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0