Torsdag.

Glad jag blir att ni följt min tråkiga bloggning. ihih. Haft det superbra på dagiset och på måndag är det dags dit igen. Fick åka på en seg men givande utbildning idag. Träffade Meygan & Merlin! Härliga tjejor! Imorn ska jag städa mitt rum, och sedan kallas på kvällen. Det låter bra. Var hos Jonas en stund ikväll också, trevligt! Vadå att jag suger tvspel.. :( menmen. Ska stänga på en film och glo lite. Ha planer på att börja videoblogga. Vet inte, men vad tycker ni? Om vad i så fall? hm.. tåls att funderas på. Nä nu ska jag kolla på Mean Girls 2, som Bekka bloggade om. Just det, träffade och fikade med henne idag ja. Det var mysigt och välbehövligt! :)


Kanske ska öva upp min talang som buktalare igen och göra något roligt med det? :o

Kommentarer

Det är här du skriver!:

Namn:
Bocka i & kommentera mera!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0