Rubrik.

Känner att jag verkligen inte bloggar så mycket och intressant nu för tiden. Har väldigt mycket i skolan och när våren börjar så är det så mycket annat som ska hinnas med. Men, snart kommer jag igång igen. Min tid framför fram till sommarlovet ser bra ut. Mycket bra :) Ska till Rom om mindre än fyra månader!! :) Det blir sjukt kul! Sedan har jag och Bekka precis skickat in vår ansöka om utomlandsresa! Hoppas på det bästa nu med!

Min plugglista;
 - Engelska - prov på fredag.
 - Naturkunskap - prov nästa vecka
 - Samhällskunskap - Inlämningsuppgift som skulle vara gjord innan sportlovet.. :$
 - Idrott & Hälsa - snabbast möjligt.

Min träning denna vecka;
Måndag:
Stavgång på gympan
Tisdag: Simma med Elin
Onsdag: Zumba
Torsdag: Simma med mamma
Fredag: Simma med Alicia( om hon är frisk)
Lördag&söndag: låååånga promenader

Så, jag är rätt duktig nu för tiden! :)


Min gulliga kusin ville ta kort på min rumpa.. fint!!

Kommentarer

Det är här du skriver!:

Namn:
Bocka i & kommentera mera!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0