Sanna vänner har man kvar när dem andra har gått.

Oups. Glömde att ta med kameran igår :$ meeen, ska även till Vimmerby idag så då tar jag med den. Vilket betyder att jag måste fixa mej för att bli bra på kort.. suck.. menmen. Vaknade typ åtta idag. Städat i mer än två timmar. Shit, så har gått igenom halva köket nu ungefär. Fint må jag säga. Ska snart fortsätta så att det blir klart någon gång. Jag ska köpa hårkontroll. Så att mitt hår blir långt ;) ihih.

Sitter & spelar lite på KING. Det är en rolig sida med massor av spel. Passar bra när man har långtråkigt!

Nä men ska fortsätta att städa nu! :)


Det är så skönt att ha en vän, som alltid ställer upp. Även om vi inte pratar varje dag, varje vecka, så betyder det inte att vi glider ifrn varandra. Hur långt det än är mellan oss, så är vi så nära. När ingen annan får mej att skratta så finns du där. Första gången vi träffades, det var hemskt att åka hem. Nu saknar jag dej så det gör ont. Jag är inte he utan dej. "Sanna vänner har man kvar när dem andra har gått, sanna vänner kan man alltid lita på. " Jag är lycklig som har dej som min vän.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu blir jag nästan tårögd..

Jag är lyckligt lottad att få ha dig som vän. Det bästa är som du säger, att även om vi inte pratar eller ses på ett tag, så när vi väl gör det fortsätter våran vänskap ändå vara lika stark. Vi fortsätter där vi sist slutatde. En bit bort men alltid nära mitt hjärta. Du kan konsten att göra mig lycklig, ett leende från dig är vad som behövs. Tack för dina fina ord vännen, dom värmer. <3

2011-03-05 @ 13:13:23
URL: http://dontstopbelievin.webblogg.se/

Det är här du skriver!:

Namn:
Bocka i & kommentera mera!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0