bekka

Höll på att somna nyss, låg så skönt i sängen men sedan såg jag en spindel krypa mot mig på en kudde och det var liiite fort jag flög upp och började skrika! Tog en madrass och tänkte lägga mig i hallen när jag ser att den kryper på golvet. Bror fick komma in och slänga en bok på spindeln. Sedan fick pappa komma och spola ner den i toan! FYFAN!!!

Dagen har varit konstig faktiskt. Började med att jag inte hade några pengar på konsum så en sjukt snäll snubbe betalade det åt mej! :) lite pinsamt.. sedan hade vi engelska och jaa, herregud Bekka.. Efter skolan hängde Bekka med mej hem. Så vi har drygat med datorn, och pratat lika mycket som vi alltid gör. Sedan tog vi en sväng med fyrhjulingen.. haha. vi såg en älg. HAHAHAH. En viss tjej vart väldigt imponerad! :) Tyvärr har hon åkt hem nu :( men mycket skratt på konstiga sidor... haha. Sedan kom spindeln. Så nu ska jag sova för imorn ska jag till kyrkan en sväng! :)

När vi åkte med bussen hit:
  -  Bekka: Men herregud! Du bor verkligen mitt i ingenstans!


Tack för en rolig dag/kväll! :)


Kommentarer
Postat av: Bekka

Awww, tack själv sötaste! :D Och du, älgen var faktiskt cool!!!!!!! :D

2011-05-14 @ 13:07:03
URL: http://beckalennartsson.blogg.se/

Det är här du skriver!:

Namn:
Bocka i & kommentera mera!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0